Yazar ve şarkıcı Ayşe Özyılmazel, Sabah’ta kaleme aldığı yazıda pop müziğinin sevilen ismi Hande Yener’i sert sözlerle eleştirdi.
‘Kendisi uzun zamandır Hande Yener’in kötü bir kopyası gibi ortalıkta dolanıyor’ diyen Ayşe Özyılmazel biri çıkıp söylerse çok memnun olurum: Bu Hande Yener kim? ifadelerini kullandı.
Hayran olduğu Hande Yener’in öylesine uzaklara gittiğini söyleyen Özyılmazer ‘Dönmek bilmiyor bir süredir. Bu Hande Yener kim? Soruyorum soruyorum, bulamıyorum’ dedi.
İşte Ayşe Özyılmazer’in o yazısı;
Kendisi uzun zamandır Hande Yener’in kötü bir kopyası gibi ortalıkta dolanıyor. Biri çıkıp söylerse çok memnun olurum: Bu Hande Yener kim?
2000 yılında ‘Senden İbaret’ albümü ve ‘Yalanın Batsın’ şarkısıyla gökten havai fişeklerle düşmüştü başımıza… Hastası olduk; bir anda herkesin dilinde, kulüplerde, televizyonlardaydı Hande Yener.
Peşinden 2002’de, çıkış şarkısıyla aynı adı taşıyan albümü ‘Sen Yoluna Ben Yoluma’ ile zirveye yerleşiverdi. Fakat Hande’yi sadece şarkıları değil, stiliyle de konuşmaya başlayacağımız dönem, albümdeki Alper Narman/Fettah Can imzalı ‘Küs’ şarkısına Nihat Odabaşı’nın klip çekmesiyle başladı.
ÇALIŞKAN VE MÜZİĞE AŞIK
Beyazlar içinde dalgalı ıslak saçlarıyla karşımıza çıktığı kliple, artık pop müzik âleminde bütün ipleri eline almıştı Hande Yener. ‘Buyurun size yeni starınız’ çekmişti cümle âleme. Ah o ne sesti, o ne şarkılardı…
Neler yapmadı ki o… Misal; ‘Aşk Kadın Ruhundan Anlamıyor’ albümü, Türk pop müziği tarihinde en iyilerin arasına göğsünü gere gere girmişti. Şarkılara bakın hele; ‘Kırmızı’, ‘Acele Etme’, ‘Bu Yüzden’, ‘Armağan’, ‘Bedenim Senin Oldu’, ‘Acı Veriyor’… Albümde resmen hitten göz gözü görmüyordu. Geriden kestirdiği kahkülleri, o yılın kuaför akımını belirlemişti.
Azimli, çalışkan, müziğe aşık bir kadındı Hande Yener… Hep yenilikti derdi, hep kendini aşmak…
SESİNE SAYGISIZLIK…
Daha sonraki hitlerinden bazıları; ‘Kelepçe’, ‘Apayrı’, ‘Kim Bilebilir Aşkı’, ‘Aşkın Ateşi’, ‘Romeo’, ‘Sorma’, ‘Kibir’… Hâlâ her birini büyük zevkle dinlerim.