Medya AlemiMedya AlemiMedya Alemi
  • Medya
  • Gündem
  • Magazin
  • Dizi/TV
  • Teknoloji
  • Kültür/Sanat
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Spor
  • Diğer
Haber ALO 181’e ‘Martılar Gürültü Yapıyor’ Şikayeti!
Paylaş
Font ResizerAaa
Medya AlemiMedya Alemi
Font ResizerAaa
Arama
  • Home
    • Home 5
  • Demos
  • Categories
  • Bookmarks
  • More Foxiz
    • Sitemap
  • Kullanım Şartları
  • Künye
  • İletişim
  • Advertise
© Copyright 2022, Medya Alemi Tüm Hakları Saklıdır.
Medya Alemi > Yaşam > ALO 181’e ‘Martılar Gürültü Yapıyor’ Şikayeti!
Yaşam

ALO 181’e ‘Martılar Gürültü Yapıyor’ Şikayeti!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığının "ALO 181" çağrı merkezi, geçen yıl 416 bin 417 vatandaşın talep, beklenti ve şikayetlerini çözüme kavuşturdu.

Son Güncelleme 10 Temmuz 2025 23:40
8 yıl önce
Paylaş
Alo 181
Paylaş

Çevresel sorunlar, kentsel dönüşüm ve tapu kadastro uygulamalarına yönelik 2013’ten bu yana çözüm odaklı hizmet sunan Çevre ve Şehircilik Bakanlığının çağrı merkezi “ALO 181” hattıyla binlerce vatandaşın talep, beklenti ve şikayetleri çözüme kavuşturuldu.

Bu kapsamda çağrı merkezince 2017 içerisinde 416 bin 417 kişinin ihbar, şikayet, bilgi istekleri, soru ve sorunları dinlenerek sonuçlandırıldı.

Vatandaşlardan gelen aramaları kayıt altına alarak, illerdeki ilgili kuruluşlara iletmesiyle bir köprü vazifesi de gören çağrı merkezi sırasıyla en fazla İstanbul, Ankara, Bursa, Adana ve Antalya’dan yapılan aramaları yanıtladı.

Çağrı merkezince 283 bin 969 çağrı ile en çok “tapu ve kadastro” konularında gelen çağrılar sonuçlandırırken, bu çağrıların yüzde 66’sını Tapu Kadastro Müdürlüklerinde alım satım işlemleri için randevu talebi, yüzde 33’ünü bilgi, yüzde 1’ini de ihbar ve şikayet çağrıları oluşturdu.

Ayrıca 27 bin 827 “kentsel dönüşüm” çağrısı cevaplanırken, bu kapsamda verilen kredi-faiz destekleri, kira yardımları, riskli alan ve riskli yapılara ilişkin konular da vatandaşların merak ettiği konular arasında yer aldı. Bu konudaki aramaların yüzde 71’i bilgi, yüzde 23’ü randevu, yüzde 5’i şikayet ve yüzde 1’i de ihbar bildirimi oldu.

“Martılar gürültü yapıyor”

“Çevresel etki değerlendirmesi (ÇED)” ve “çevre yönetimi” başlıklarında ise 89 bin 66 vatandaşa kayıt açılırken, hava, su, toprak, gürültü, koku ve atık konulu çağrılar arasında “gürültü” şikayeti başı çekti.

Gelen çevre sorunlarına ilişkin şikayetlerin yanı sıra 2017’de ilginç ve gülümseten çağrılara da yanıt verildi.

Buna göre, İzmir’den arayan bir vatandaşın “martıların gürültü yaptığını” söyleyip, gürültü şikayeti adı altında kayıt alınmasını istemesi ve bir kişinin de “eşinin çok konuştuğundan, bağırarak komşularını ve mahalleyi rahatsız ettiğinden” şikayetçi olması 2017’nin gülümseten çağrılarından oldu.

İstanbul’da Mezarlık Ücretlerine Zam!
Boşuna ‘Hadise’ Çıkartmış !
Canlı Canlı Mezara Gömülecek İnsan Aranıyor!
Otoyol Ve Köprü Geçişlerinde OGS Kaldırıldı!
Bakanlık Duyurdu! Trafik Güvenliği Konusunda Bilinçlendirme Çalışmaları Yapılacak!
EtiketlerAlo 181Çevre Ve Şehircilik Bakanlığı
Bu Haberi Paylaş
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn
Önceki Haber Günübirlik kiralanan evler denetlendi
Sonraki Haber Melih Gökçek Melih Gökçek’den Sözcü Baş Yazarı Rahmi Turan’a Yazarlık Yanıtı!
Dişi Memeliler
Bilim İnsanlarından Çarpıcı Bulgular: Dişi Memeliler Erkeklerden %13 Daha Uzun Yaşıyor!
Diğer
Öğrenci
Matematik Yeteneği Genetik mi? Bilim İnsanları Matematik Kabiliyetinin Sırrını Açıkladı!
Diğer
Kadın Depresyon
Araştırma: Psikiyatrik Rahatsızlığı Olanlar Benzer Eşleri Seçiyor!
Diğer
Tuvalet
Uzmanlar Açıkladı: Günde Kaç Kez Tuvalete Gitmek Normal?
Diğer
Fare
Farelerin Yüz İfadeleri Beyinlerini Ele Verdi: Zihinsel Mahremiyet Tartışmaları Başladı!
Diğer
Medya AlemiMedya Alemi
© Copyright 2022, Medya Alemi Tüm Hakları Saklıdır.
  • Kullanım Şartları
  • Künye
  • İletişim
  • Advertise